ASZF
Jelen ÁSZF hatálya weboldalunkon történő jogviszonyokra terjed ki.
Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalunkon: https://cornerzanka.hu/aszf
Szolgálgató: Budai Éva adószámos magánszemély
Adószám: 41407703-1-35
NTAK regisztrációs száma: MA23060539,
Székhely: 4405 Nyíregyháza, Béke utca 9
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-13721479
Tárhely szolgáltató:
BlazeArts Kft
Székhely: 1096, Budapest, Thaly Kálmán utca 39
Postai cím: 6090, Kunszentmiklós, Szent Erzsébet tér 11
cégjegyzékszám: 01-09-389087
adószám: 12539833-2-43
Telefon: +36 1 610 5506
email cím: admin@forpsi.hu
2. Fogalom meghatározások
2.1 CornerZánka vagy szállás: a 8251, Zánka Fő utca 50. címen található szálláshely.
2.2 Szolgáltatás: a Szolgáltató által nyújtott bármely szolgáltatás vagy a szolgáltatások összessége.
2.3 Vendég: Egy természetes személy, aki elszállásolást vesz igénybe. A vendég általában egyúttal a szerződő fél. Vendégnek számítanak azon személyek is, akik a szerződő féllel együtt érkeznek (pl. családtagok, barátok, stb.).
3. A szállásfoglalás menete
3.1 Az időpont kiválasztása
Az időpontokat a főoldalon található Foglalás menüpontban, találja meg.
A szabadon foglalható időpontokat a vendég a foglalási táblázatban találja meg.
Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, akkor az info@cornerzanka.hu e-mail címen kaphat részletes felvilágosítást.
3.2 Adatok megadása
A megrendelés véglegesítése előtt Önnek meg kell adnia nevét, címét, számlázási nevét, címét, szállítási nevét, telefonszámát, email címét
Amennyiben Ön regisztrált felhasználó, úgy a regisztráció során megadott adatai automatikusan megjelennek a megrendelés véglegesítése előtt.
3.3 Foglalás véglegesítése
A rendelését véglegesíteni csak az ÁSZF, valamint az adatvédelmi tájékoztató elfogadása után tudja.
Ezt követi a fizetési kötelezettséggel járó “Foglalás elküldése” gomb megnyomása.
3.4 Megrendelés visszaigazolása
A weboldalon történő rendelése esetén Ön, mint Vásárló tekinthető ajánlattevőnek, így a Vásárló és az Eladó közötti szerződéskötés abban az esetben jön létre, mikor az Eladó a weboldalon keresztül történt ajánlattételt elfogadja.
A weboldal által küldött visszaigazoló email az ajánlattétel elfogadásának minősül.
6.4 Átutalással történő fizetés esetén – amennyiben felek eltérően nem állapodnak meg – Vendég köteles a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a megállapított határidőig a Szolgáltató bankszámlájára átutalással megfizetni, ennek megtörténtének igazolását Szolgáltató kérheti.
3.5 Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
A rendelés során a vendégnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására, vagy törlésére. Amennyiben Ön a javítani kívánt adatlapon már tovább lépett, de még nem véglegesítette a rendelését, abban az esetben célszerű a visszalépni az előző oldalra, ahol a módosítást már el tudja végezni. Ha a rendelés elküldése után szeretne módosítani a megadott adatokon, akkor a fentebb megadott elérhetőségek egyikén tudja jelezni módosítási szándékát. Ön a megrendelés véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vendég hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul megadott adatokból eredő Vendéget érő károkért nem vonható felelősségre. A rendelés során pontatlanul megadott email cím, vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami megakadályozhatja a szerződés létrejöttét.
Weboldalunk feltételezi a vendég részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A weboldal semmilyen módon nem felelős az internetes hálózatban fennálló hálózati hiba miatti meghibásodásért, szoftver nem megfelelő működéséért, programhiba, technikai hiba következményeiért.
4. A szolgáltatás igénybevétele
Az üdülőházat az érkezés napján 15.00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 11.00 óráig kell elhagyni.
A foglalási ár minden esetben legalább az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
- szállásdíj
- takarítás
- parkoló használata
- idegenforgalmi adó
5. Szállásfoglalás lemondása
A szállásfoglalás lemondása esetén az alábbi feltételek alkalmazandók:
4.1.1 A lefoglalt időpont első napját megelőző 30. napig érkezett lemondás esetén a lemondás ingyenes.
4.1.2 A lefoglalt időpont első napját megelőző 30. és 15. napja közötti lemondás esetén a lemondás díja (mint meghiúsulási kötbér) a teljes foglalás díjának 50%-a.
4.1.3 Az ennél későbbi lemondás esetén a lemondás díja (mint meghiúsulási kötbér) a teljes foglalás díjának 100%-a.
4.2 A Szolgáltató ajánlatában eltérő feltételeket állapíthat meg, amiket az adott foglalási dátum mellett jól látható módon feltüntet.
6. Vásárlás utáni ügyfélszolgálat
Ön a megrendelést követően az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal garancia, jótállás, elállás vagy egyéb a rendeléssel, vagy a megrendelt szolgáltatással kapcsolatban:
info@cornerzanka.hu
+36 30 866 8169
7. Felelősségvállalás
A szálláshelyet mindenki saját felelősségére használja. A szálláshely területén bekövetkező balesetekért felelősséget nem vállalunk.
A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben általános fogyasztóvédelmi hatóságként a Kormányhivatal jár el – http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelenség esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok
egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara által működtetett békéltető testület illetékes.
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:
Békéltető Testületek elérhetőségei:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület |
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület |
Baranya Megyei Békéltető Testület Név: Dr. Bodnár József |
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület |
Békés Megyei Békéltető Testület |
Nógrád Megyei Békéltető Testület |
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület |
Pest Megyei Békéltető Testület |
Budapesti Békéltető Testület |
Somogy Megyei Békéltető Testület |
Csongrád Megyei Békéltető Testület |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület |
Fejér Megyei Békéltető Testület |
Tolna Megyei Békéltető Testület |
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület |
Vas Megyei Békéltető Testület |
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület |
Veszprém Megyei Békéltető Testület |
Heves Megyei Békéltető Testület |
Zala Megyei Békéltető Testület |
8 Bírósági eljárás
Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.
9 Online vitarendezési platform
A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadók, különös tekintettel:
Az Általános Szerződési feltételekben használt fogalmak magyarázata: